În prezent, fotografia este considerată o fotografie artă, care este, aparat fotografic ca pensula și pânza a devenit un instrument esențial pentru mulți artiști de a-și exprima emoțiile lor. Dar, ca cele mai multe dintre artă contemporană în fotografie ideea că este vândut, este chiar mai important decât munca în sine. Asta este de a spune, că ideea de muncă prevalează asupra aspectelor formale.Astfel, fotografie artistică, dincolo de frumusețea ne face să ne întrebăm pe noi înșine și să ne punem o serie de întrebări. Dar ceea ce veți obține va fi doar o imagine frumoasă, care va fi retrogradat pentru a fi observate și uitat, ca unele dintre imaginile pe care prevalează în această lume a cărei democratizare a fotografiei a creat o societate obișnuiți să vadă, dar să nu se fixeze pe imagini care sunt în jurul nostru.
Fotografia de astăzi este arta. Și ca artă, gratuit. Artistul construiește imagini de lent, care se opun estetica instantaneu. […] Fotografia devine mediu în care autorul își exprimă discursul său, și nu obiect de cult de nuanțe de gri și alte spectacole în tehnică sau de compozițieAsta este de a spune, în fotografie, ca orice artă, conceptul și coerență a discursului are o importanta la momentul de a face fotografia, de a le crea. Am putea spune că este o viziune de fotografie ca arta vine-o moștenire de deceniu din anii ‘ 60, când artiști părea mai preocupat de conceptul și ideea că, în foarte materializare a muncii.De exemplu, există artiști fotografie care folosesc fotografia pentru a-și exprima emoțiile lor. Multe dintre fotografii este cel mai bun, nu sunt foarte luminoase, nici estetic, nici din punct de vedere tehnic, dar au un foarte puternic concept, astfel este puterea în ideea că există în spatele munca, care devine pentru a umbri deficiențe în aspectul estetic al imaginii. Pe de altă parte, găsim imagini realizate de fotografi de artă, care sunt atât de frumoase încât acestea să devină artă în dreptul lor propriu, pentru frumusețea și realizarea perfectă la momentul de a lua o fotografie.Dar hai să fim realiști, o fotografie de artă plastică va fi doar unul care îndeplinește două cerințe, una care poate fi evaluată atât pentru performanțele sale ca pe conceptul pe care doriți să transmită.
Fotografie profesionale
După cum putem vedea în video-ul care deschide postul, Baldessari este artistul de credit de imagini, de amestec în activitatea lor propriile fotografii cu imagini de la o varietate de surse, cum extrase din mass-media.Baldessari obține printr-un colaj de imagini, oferind fotografii un sens nou, în orice caz, ajutat de texte inserate în lucrările sale, creând în acest fel, un meta-limbaj în muncă. Am putea spune că el a propune noi prin munca sa, un nou mod de a vedea lumea, o lume care este complex și fragmentat.Austriac Arnulf Rainer, a început cel mai caracteristic influențat de ideile automatismul suprarealist, pictura mișcare, care a făcut apel la suprimarea controlului rațional în compoziția de lucru, lăsând artist total libertatea de a crea. Deci Rainer, sub aceste idei au început la sfârșitul anilor ‘ 60 pentru a interveni lor histriónicos autoretratosde cabina foto cu știfturi, schițe și picturi.În aceste intervenții, care continuă chiar și în zi de lucru pe ele, se joaca cu dublu înțeles, accentuat de mai multe ori prin titlu, precum și cu ideea de moarte. Asta este, artistul suferă de un dublu sacrificiu, de-o parte portretul photo booth este căluș în gură într-un gest de durere, de unele violență care produce teamă, și pe de altă parte, este sacrificat de fapt, de un cadran, pentru a manipula o suprafață de imagine fotografie și de abatere, în acest fel, teoriile moderne pe care este artă și că este fotografia.